بازگشت فناوری سرامیک ایتالیا به اکسپو 2022

 بازگشت فناوری سرامیک ایتالیا به اکسپو 2022

کاشی جو : نخستین پاویون مهم کشوری امسال Acimac، در برزیل برگزار خواهد ­شد. انجمن تولیدکنندگان ماشین‌­آلات و تجهیزات سرامیکی ایتالیا از 8 تا 11 مارس برای شرکت در نمایشگاه Expo Revestir عازم سائو پائولو شدند. این رویداد بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مرتبط با پوشش­‌های سطح و راه­ حل­‌های تکمیلی در آمریکای لاتین است که مطابق معمول در مرکز نمایشگاهی Transamerica برپا می­‌شود. این مشارکت جمعی Acimac را قادر به ارائۀ تصویر واضح‌­تری از صنعت ماشین‌­آلات سرامیک ایتالیا به بازدیدکنندگان و کمک به پیدا کردن فناوری‌­های مورد نیاز برای خطوط تولید ایشان می‌­کند.

از زمان تاسیس در 20 سال پیش، این انجمن که متشکل از حدودا 70 شرکت است که عمدتا در قلب مهم­‌ترین مرکز سرامیک جهان در استان‌­های Modena، Reggio Emilia واقع ­شده­ اند، همواره در این رویداد شرکت کرده ­است. این مجموعه در سال 2022 از 9 شرکت ایتالیایی پیشرو تشکیل شده ­است: arbieri&Tarozzi do Brasil, BMR, Bocedi, LB, Pemo Pumps, Sacmi, Smac, System Ceramics و Tecnoferrari.

پاویون ایتالیا در طول این رویداد میزبان سالنی برای کمک و پشتیبانی از غرفه­ داران نیز است. این محل استراحت توسط آژانش تجارت ایتالیا، ITA، سازمان­دهی شده ­است.

کشور برزیل به‌­عنوان دومین بازار مصرف جهان با مصرف 829 میلیون مترمربع در سال 2020، با فروش در بیش از 110 کشور جهان یکی‌از ده صادر کنندۀ برتر و سومین تولید­کنندۀ بزرگ جهان با 840 میلیون مترمربع تولید در سال 2020 بوده و نقش مهم و به‌­سزایی در صنعت کاشی و سرامیک جهان دارد. این کشور به بهرۀ بازار داخلی قوی خود واردکنندۀ برخی از محصولات ایتالیایی نیز است و تولیدکنندگان ایتالیایی در سال 2020 ماشین‌­آلاتی به ارزش 139 میلیون یورو را در آمریکای جنوبی به فروش رساندند. این مبلغ معادل 12.8 درصد از کل صادرات این شرکت‌­ها بوده ­است. کشور برزیل با خریداری حدودا 60 تا %70 از ماشین‌­آلات ایتالیایی، با اختلاف شایان توجهی نسبت به سایر کشورهای آمریکای لاتین قرار گرفته­ است.

Paolo Mongardi رئیس Acimac می­‌گوید: “برای ادامۀ آنچه امروز به شکل یک سنت دیرینه درآمده است، آماده‌­ایم. اهمیت رویدادی مانند Expo Revestir در چنین سال‌­های دشواری که هنوز همه‌­گیری به پایان نرسیده و مشکلات جدیدی به دلیل افزایش هزینۀ انرژی و مواد خام ایجاد شده، بیش از پیش نمایان می‌­شود. ما امسال هم مانند دو سال پیش، برای به نمایش گذاشتن تفوق شرکت­‌ها و کشورمان به برزیل خواهیم رفت”.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *