سرمایه‌گذاری بزرگ کاشی و سرامیک Cerrad Group

سرمایه‌گذاری بزرگ کاشی و سرامیک Cerrad Group

کاشی جو: با افتتاح دو خط تولید جدید و پیشرفته در سال 2022، ظرفیت تولید این گروه سرامیک لهستانی 8 میلیون متر مربع افزایش پیدا کرد.

کاررد گروه که یکی از پویاترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در اروپا و دارای یکی از بالاترین نرخ‌های رشد در این حوزه است، حضور تثبیت ­شده‌ای در بازار داخلی لهستان و همچنین بازارهای بین‌المللی دارد.

رشد سریع این گروه در نتیجه عوامل متعددی از جمله محصولات جامع (از کلینکر گرفته تا سنگ‌های نمای مورد استفاده در کف، نما و تراس و همچنین قطعات مخصوص پله‌ها)، طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها (مات، پولیشی، نیمه پولیش (lapped)، ساتین (satin) و طیفی از اندازه‌ها (شامل اسلب‌های 162×324 سانتی‌متری و 120×280 سانتی‌متری) است.

کاشی‌های پرسلانی بدنه رنگی در بخش سرمایه‌گذاری دقیق، از جمله محصولات ممتاز این مجموعه هستند که برای تولید آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته استفاده شده است. سرمایه‌گذاری‌های اخیر انجام شده در سال 2022 نیز نقش بسیار مهمی در رشد این شرکت داشته اند.

مدیر ارشد اجرایی Cerrad Group ،Filip Ceglowski توضیح می‌دهد: خط تولید آزمایشی ما با ظرفیت تقریبی 5 میلیون متر مربع کاشی در سال، در ابتدای فوریه راه‌اندازی شد و با راه‌اندازی این خط امکان تولید و عرضه محصولات منحصر به فرد و با عمق ساختار بالا برای ما فراهم آمده است. افتتاح این خط امکان بازیافت و استفاده مجدد از ضایعات نرم را برای ما فرآهم آورده و نیاز ما به مواد خام، آب و انرژی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این در نتیجۀ این تغییرات از میزان تاثیرات مخرب بر محیط زیست کاسته خواهد شد. افتتاح خط دوم تولید در ژوئن امسال، ظرفیت خط تولید ما را تقریبا 3 میلیون مترمربع بهبود بخشید. افزایش 8 میلیون متر مربعی تولید کاشی، برگترین افزایشی است که گروه ما تاکنون در یک سال موفق به دستیابی به آن شده است”.

با سرمایه گذاری‌های اخیر، مجموع ظرفیت تولید Cerrad Group (شامل شرکت‌های تابعه CeramikaVowa Gala و CeramikaGres) به حدود 28 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال رسید و در حال حاضر محصولات ما به بیش از 50 کشور دنیا صادر می‌شوند. قرار است این مقادیر در سال 2023 افزایش پیدا کند.

Ceglowski می‌افزاید: “در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای آغاز به ساخت یک خط تولید جدید با ظرفیت 5 میلیون مترمربع در سال در اواخر امسال هستیم و انتظار می‌رود عملیات اجرایی ساخت این خط در سه ماهه چهارم سال 2023 آغاز شود”.

افزایش تولید Cerrad به دلیل عملکرد قوی فروش این مجموعه در بازارهای استراتژیک اروپای غربی و ایالات متحده به دست آمده است.

Cegłowski ادامه می‌دهد: در سال 2021 درآمد تقریبی 645 میلیون PLN (تقریبا معادل با 140 میلیون یورو) را ثبت کردیم که این مقدار در مقایسه با سال 2020 حدود %35 افزایش را نشان می‌دهد و سود خالص 77 میلیون PLN (تقریبا برابر با 16.7 میلیون یورو) را برای ما به همراه داشته است”.

Cerrad Group در حال حاضر دارای بیش از 1300 کارمند است و با پیروی از استراتژی توسعه بلند مدت، موفق به ورود به بخش‌های جدیدی از بازار در لهستان و خارج از کشور شده است.

این شرکت به طور منظم در نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی پیش­رو مانند Coverings ،Cevisama ،Bau و همچنین Cersaie شرکت می‌کند و قرار است تا در سپتامبر آینده برای بار دیگر محصولات خود را در Cersaie به نمایش بگذارد.

Cerrad x La Mania Home

تاکنون برند Cerrad x La Mania Home که با مشارکت Joanna Przetakiewicz، مدیر خلاق و موسس خانه مد La Mania ایجاد شده، چهار مجموعه کاشی پرسلانی را به بازارعرضه کرده است: کوارتزیت برزیلی، Ceppo Nuovo، بتن مدرن و Marmo Thassos/ Marocco. تمام این مجموع‌ها در رنگ‌ها و سطوح مختلف ارائه شده و موجود هستند. این محصولات از صفحات 120×280 سانتی‌متری با ضخامت 6 میلی‌متر تشکیل شده­ اند و با طراحی اورجینال و پرداخت نهایی کریستالی ابریشمی لپد (lapped) به بازار عرضه شده اند. مجموعه Ceppo Nuovo با الهام گرفتن از نوع خاصی از سنگ بستر ایتالیایی از میلان، برنده جایزه Red Dot Award 2022 در بخش طراحی محصولات شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *