تماس بگیرید
شماره آگهی: 7195

توضیحات آگهی

کاشی دیوار 3060 باستان

کاشی دیوار QQD-100 باستان

کاشی دیوار QQD-100 باستان یکی دیگر از محصولات کارخانه کاشی باستان است که با بهترین کیفیت تولید گردیده است. کاشی دیوار 60*30 باستان علاوه بر کیفیت بالا دربرگیرنده طرح های متنوع بسیاری است که همین امر منجر به استقبال مردم از این کاشی گردیده است. نمونه از کاشی 60×30 باستان را می توانید در تصویر بالا مشاهده فرمایید. جلوه موجود در کاشی دیوار QQD-100 باستان منجر به ایجاد فضاهای ماندگار با نمایی ارزشمند گردیده است.

قیمت کاشی دیوار QQD-100 باستان

قیمت کاشی دیوار QQD-100 باستان و قیمت کاشی 60*30 باستان بسته به طرح و ابعاد آن متفاوت خواهد بود. کیفیت و اصل بودن کاشی دیوار QQD-100 باستان در قیمت آن نیز مؤثر بود. به منظور خرید کاشی دیوار QQD-100 باستان می توانید ضمن مشاهده مشخصات و ویژگی های این محصول در بالای صفحه از تخفیف ویژه آن در کاشیران بهره مند شوید. قیمت کاشی دیوار QQD-100 باستان را با حذف واسطه ها به قیمت درب کارخانه از کاشیران تهیه فرمایید. لازم به ذکر است با خرید غیرحضوری می توانید از 10% تخفیف ویژه بر روی قیمت کاشی دیوار QQD-100 باستان بهره مند شوید.

خرید اینترنتی کاشی دیوار QQD-100 باستان

خرید اینترنتی کاشی دیوار QQD-100 باستان امکان دیگری است که برای جلوگیری از ایجاد قیمت های کاذب کاشیران آن را فراهم کرده است. خرید اینترنتی کاشی دیوار QQD-100 باستان در هر کجای ایران که باشید از طریق فروشگاه اینترنتی کاشیران میسر است. با خرید اینترنتی کاشی بدون واسطه به دلیل حذف هزینه های انبارداری، حذف هزینه های حمل و نقل و حذف سود واسطه ها کاشی باستان را با قیمت مناسب درب منزل دریافت کنید.

کاشی دیوار QQD-100 

کاشی دیوار QQD-100 باستان یکی از نمونه رنگ های کاشی باستان است که بدلیل رنگ و طرح خاص آن مورد استقبال قرار گرفته است. کاشی دیوار QQD-100 باستان به دلیل رنگ آن بسیار مناسب برای هر فضایی می باشد.

Bastan Tile

Tile Bastan توانست با بهبود مداوم کیفیت محصولات تولیدی و به کارگیری آخرین تکنولوژی های روز صنعت کاشی رضایت مشتریان را فراهم آورد. شرکت Bastan Tile با به کارگیری نیروی کارآمد و خبره در حال حاضر علاوه بر بازار داخل بازار خارج را در دست گرفته و توانسته است حضور موفق و با اقتداری را از خود نشان دهد. شرکت کاشی Bastan Tile با برنامه ریزی و تولید ایده های ناب توانست محصولاتی را تولید کند که به پیشگیری از آلودگی های محیط زیست و بهینه سازی مواد اولیه انجامید.

محصولات کارخانه کاشی باستان

محصولات کارخانه کاشی باستان را می توانید در فروشگاه اینترنتی کاشیران مشاهده فرمایید. محصولات کارخانه کاشی باستان از لحاظ تنوع بسیار زیاد بوده و مناسب برای تمامی مکان هایی همچون بیمارستان ها، مطب ها، کلینیک ها، اماکن تجاری، دیوارهای منزل(حمام، دستشویی و …) می باشد.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاشی دیوار 3060 باستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *