شرکت بوم سرامیک

کارخانجات

27 آگوست 2022 283 بازدید

شرکت بوم سرامیک

شرکت بوم سرامیک

کاشی جو معرفی : شرکت بوم سرام

هر برگ کاشی به مانند یک بوم نقاشی است و گروه رز سرام مانا پالت رنگی در دست گرفته و به قلم طراحان زبده خویش، زیبایی را نثارشان می کند. گروه تولیدی، طراحی و بازرگانی رز سرام مانا از سال ۱۳۸۵ به واسطه تلفیق هنر و صنعت، بوم سرامیک را پدید آورد. بوم سرامیک وعده “تحولی متفاوت” را در زمینه طراحی، تولید و ارائه؛ با بهره گیری از مدرن ترین متدهای طراحی جهان، استفاده از بهترین مواد اولیه و از همه مهم تر به کارگیری دانش فنی متخصصان داخلی و خارجی را می دهد و با جایگزین کردن گالری به جای فروشگاه گامی جدی در تحول ارائه محصولات برداشته است.

تولیدکنندگان بزرگ و خوش نام

بوم سرامیک تولید محصولات خود را بر عهده کارخانجات بسیار بزرگ و خوش نام کاشی الوند وکاشی پارس گذاشته است و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید. گستردگی فضای تولیدی رز سرام مانا، امکان ارائه محصولات متنوع از لحاظ بافت لعاب گرفته تا سایز بندی و انواع مختلف کاشی و سرامیک را فراهم نموده است که موجب پویایی و توانمندی به ارائه خدمات در بسیاری از پروژه های بزرگ و مطرح داخلی و خارجی شده است. بوم سرامیک اولین برند در صنعت کاشی و سرامیک است که در سطح کشور اقدام به برپایی گالری های زنجیره ای متفاوت و تخصصی جهت ارائه آورده های خویش نموده و به زودی این زنجیره را بر اساس هدف گذاری راهبردی مجموعه، به آن سوی مرزهای ایران خواهد گستراند.

صادرات و ارز آوری برای کشور

ما می دانیم که عامل اصلی در کسب هر موفقیتی، تدوین اهداف و تشخیص فرصت ها است و هدف گذاری مهم ترین عامل حرکت رو به جلو و خلق آینده است پس نوآوری و خدمات هر چه بهتر، داشتن رابطه مدوام با مشتریان، صادرات و ارز آوری برای کشور از اصلی ترین اهداف این مجموعه می باشد. مجموعه رز سرام مانا علاوه بر شبکه گسترده فروش و نمایندگی ها در سطح کشور، در عرصه بین المللی اقدام به اعطای نمایندگی در کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، قطر، عمان، کنیا، ویتنام، روسیه، سوریه، آذربایجان و گرجستان نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از بوم سرام شماره 03591010015 تماس حاصل فرمایید

آدرس سایت یرند بوم سرام

boomceram.ir

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *