واحد نمونه در استان یزد کاشی روکا سرام

واحد نمونه در استان یزد کاشی روکا سرام

جستجوگر کاشی جو : در مراسم تجلیل و تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی استان یزد شرکت روکا سرام به عنوان یکی از واحدهای نمونه تولیدی در استان یزد انتخاب شد.

شرکت روکا سرام یزد به منظور ارتقاء قابلیت های صنعتی و خودکفایی کشور، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی با تکیه بر نوآوری متخصصین ایرانی و بین المللی در جهت ارائه انواع محصولات سرامیکی در راستای حضور پررنگ و مستمر در عرصه طراحی و ساختمان سازی مدرن درسال 1392 تأسیس و در نیمه دوم سال 1397 به آستانه بهره برداری رسید. این کارخانه به عنوان یکی از قطبهای اصلی تولید کاشی و سرامیک کشور در زمینی به مساحت 20 هکتار و زیر بنای بالغ بر 40 هزار متر مربع با همراهی 310 نفر پرسنل فعال و برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز اروپا، در منطقه صنعتی میبد یزد واقع می باشد.
روکا سرام با شناسایی و پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای مشتریان علاوه بر حفظ و تقویت بازارهای موجود در توسعه بازارهای جدید نیز بسیار موفق بوده است.
این شرکت با بهبود مستمر کیفیت از طریق ارزیابی مستمر و موثر فرآیندها، ارائه آموزش های عملی و تئوری استفاده هدفمند، مستمر، برنامه ریزی شده و موثر از فناوری روز برای ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر
چشم انداز تولید روزانه بیش از 30000 متر مربع و صادرات حداقل 50 درصد از تولیدات شرکت را در برنامه خود دارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *