صادرات سرامیک به عمان

صادرات سرامیک به عمان

صادرات سرامیک به عمان

کاشی جو : صادرات سرامیک به عمان با رشد و توسعه اقتصادی کشور عمان , حجم معاملات این کشور با سایر کشورهای جهان , پتانسل بالای بازار مصرف در کشور عمان  ،بازرگانان و کشورهای زیادی در حال رقابت برای نفوذ در بازار عمان برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار عمان هستند ،در زیر به برخی از پتانسیل در کشور عمان , شرایط صادرات  و… سخن می گویم.

میزان تولید کاشی و سرامیک ایران 550 میلیون متر مربع است که بیش از نصف آن در شهر یزد تولید می شود. کاشی و سرامیک تولیدی در ایران بیشترین کیفیت را دارد. به همین دلیل کشورهای مختلف از جمله کشورهای خاورمیانه و عربی از مشتریان سنگ ، کاشی  و سرامیک ایران به شمار می آیند.در سال های گذشته و با حمایت های ایجاد شده از سوی دولت در زمینه توسعه صادرات ، تولید کنندگان و بازرگانان زیادی به صادرات کاشی و سرامیک روی آورده اند تا بتوانند برای خود و ایران به سطح مطلوبی ارز آوری داشته باشند. طبق آخرین اخبار منتشر شده مقدار ارزش صادرات اشی و سرامیک به عمان 1،630،405 دلار می باشد که تنها 0.34 درصد از کل حجم صادرات را به خود اختصاص می دهد.

 

مشخصات کشور عمان برای صادرات کاشی

عمان یکی از بنادر خود در شما این کشور را در اختیار کشتی های ایرانی قرار داده است. این بندر که با نام السویق (Suwayq) شناخته میشود، یک بندر ساده و بیشتر برای ماهیگیری استفاده میشود و بازرگانان ایرانی میتوانند کالاهای خود را مستقیما به این بندر بفرستند که شناورهای کمتر از ۵۰۰۰ تن میتوانند در آن پهلو بگیرند. عمان ترید امیدوار است که این خط کشتیرانی با همکاری عمان به طور منظم به فعالیت خود ادامه دهد تا بتواند باعث رونق جاسک شده و همچنین بازرگانان ایرانی بتوانند از مسیر ساده تری برای انتقال سریع کالا و خدمات خود استفاده کنند.

بازرگانان ایرانی میتوانند از این فرصت به وجود آمده برای شناخت نیازهای وارداتی عمان و انتقال سریع کالا به این کشور برای گسترش تجارت خود به عمان و سایر کشورهای منطقه بهره ببرند.

دولت عمان با ارتقاء سیستم بانکداری و افزایش ظرفیت های تولید داخلی، به طور فعال به دنبال سرمایه گذار خارجی در بخش های صنعتی، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات، توریسم، بهداشت و درمان، شیلات و آموزش عالی است و در همین راستا اقدام به فراهم نمودن بستر مناسب برای جذب سرمایه های خارجی در بخش اقتصاد غیر نفتی کرده است.

مزایای صادرات کاشی و سرامیک به عمان

  1. ثبات متغیر های کلان اقتصادی
  2. کسب و کار دوستانه
  3. امنیت پایدار
  4. نیروی کار دوزبانه
  5. موقعیت استراتژیک

از همین رو تجار و بازرگان ایرانی تمایل فراوانی برای صادرات انواع کالا علی الخصوص کاشی و سرامیک به کشور همسایه عمان دارند.

چگونگی صادرات کاشی به عمان

از فاکتورهای موثر در فروش موفق در کشور عمان داشتن اطلاعات و آمار دقیق از بازار عمان و شناخت فرهنگ خرید و فروش در این کشور می باشد. بازرگانان ایرانی با به کارگیری روش های مدرن بازریابی و شناخت کامل رقیبان و برنامه ریزی بلند مدت به داشتن تجارت موفق در زمینه صادرات کاشی به عمان می پردازند. طبق آمار اخیر، صادرات کاشی و سرامیک به عمان به ارزش 1،630،405 دلار می باشد.

صادرات کاشی به عمان

اگر قصد صادرات کاشی و سرامیک به عمان را دارید می توانید از تجربه های مشاوران سرام لند در خصوص صادرات کاشی به عمان استفاده نمایید

 

مشاوران سرام لند به تمام سوالات شما برای صادرات کاشی به عمان پاسخ خواهند داد هم اکنون با شماره تلفن 03591010015 تماس حاصل فرمایید، همچنین برای دریافت خدمات و مشاوره در زمینه صادرات به کشور عمان، ترکیه، عراق ، سوریه، ارمنستان، ترکمنستان، آفریقا، روسیه و …. با کارشناسان سرام لند تماس بگیرید. با خیال راحت تامین کالای مورد نیاز خود را به کاشی جو بسپارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *